Jiří V.

jiri.vocilka@gmail.com
Kostelec nad Labem





Vážení přátelé, já se přiznám, že M 22 jsem koupil proto, abych si po svém odchodu do starobního důchodu v roce 1996 vylepšil svoji finanční situaci a hlavně abych neměl dlouhou chvíli. Už při zahájení prací po přitažení takového podivného přístroje mi bylo jasné, že to nebude tak jednoduchá záležitost. Postupně jsem zjišťoval, že jsem vlastně koupil multikáru, která není sklopka, ale vozidlo s hydraulickým zadnim čelem, překopaná na valník. Nebudu unavovat s tím, co jsem zažil. Lidi to asi znají nazpaměť - kteří si to prošli a vychutnali jako já. Hydraulika komplet včetně čerpadla vykradená a takových "maličkostí" tam bylo hodně. V jednom jsem však měl pravdu - na nějakou nudu to určitě nevypadalo. Přes zimu byla dílna domovem a když jsem začínal usazovat motor a převodovku, kabinu, přední a zadní nápravu, korbu, tak je z toho sice valník, ale dost slušnej. O nějaké finanční vylepšení při případném prodeji mi ale po prvním natočení motoru a svezení najednou vůbec nešlo a tak vlastně mulikára slouží, sice ji pořád vylepšuji, ale dodělat takové maličkosti jako je lak, konečně z ní udělat sklopku - doufám že se mi i to jednou podaří. Mimochodem - dal jsem ji do provozu v dubnu 1997 a do dnešního dne jsem s ní ujel 6250 km a to prosím: 1 řemen, 1 kardanka, spojkový válec přední, kulisa řazení - a jinak chodí. Je prostě OK !!!!!

Zdravím všechny, Jiří Vocilka Kostelec nad Labem