Lojza

Tuma.Vojtech@seznam.c





První M22 jsme pořídily v roce 2000 od souseda, který jí chtěl dát do šrotu. Byla to sklápěčka, mněla benzínový motor z wartburga, vzadu na kolech tupláky, ale nemněla uzávěrku. Dneska slouží na náhradní díly. V roce 2009 jsme pořídily druhou plně funkční multicaru s originálním motorem a s uzávěrkou. Dal jsem do kabiny bednu s reproduktory, autorádio a zesilovač s připojením MP3 nebo mobilu.



Originální kola do terénu byly na nic, tak jsme zkusily dát na zadek hrubý zimní vzorek. Ale rychle se v terénu zanes bahnem. První jsme koupily šípáky 16“ Ale o hodně se zvýšil zadek, jela sice rychleji, ale taky když byla naložená, tak do kopce netáhla. Tak jsme sehnaly 185/R13 špunty. Pasují na originální disky a jsou i dost široké. A dopředu jsme daly gumy i s disky z nějaké dodávky 205/R14.



Ale M22 do terénu prostě není stavěná, tak na to máme další stroj, Trabanta, který má vyztužený podvozek a vevnitř jenom sedačku pro řidiče, jinak je všude úložný prostor :) Ten vyjede prázdný na zpátečku (skoro) všude.