Martin B. - Martin Balcar

netscan(@)centrum.cz

     Multicar M22 jsem si pořídil dne: 28.11.2013. Protože nejsem automechanik a není moc času, mulča musí makat…tak jsem si raději připlatil a vzal lepší kousek. Konkrétně od člena zdejšího klubu jménem Cuch. Vše chodí jak má. Jen jsem dělal GO elektriky - ta byla v hrozném stavu. Vyvařil jsem přední čelo karoserie, kde jsem vrátil zpět kulaté blinkry, místo neoriginálních oválných. Odstranil snad kilogram rzi, ze všech plechů. Opravil nedostatky na hydraulice …. Mailer není sice úplně těsný, ale neteče ani nekape. Takže na něj přijde čas později, tak jako na brzdy. Ty jsem testoval a kola se blokují jedna radost. Hotovou karoserii jsem nastříkal a korbu natřel štětkou.

Pořídil maják, dal nové kontrolky na palubce a na to ostatní nebylo nutné moc sahat. K mulče jsem dostal 2ks zadních 16“ kol se sjetým šípovým vzorem. Netušil jsem, že i tak sjeté gumy budou v terénu o 100% lepší, než originální nesjeté pneu o průměru 13“. . Nyní mám namontované do lesa šípáky na diskách 16palců, se vzorkem 70%. Tady již není problém jet ve sněhu, nenaložený do lesa a nemusím dávat ani uzávěrku diferáku. Blatníky budu ještě řešit, ale udělám je nějak na zaháknutí, aby šli lehce sundat. Na silnici budou origo kola. Na rám navařim držák na světla, aby s nima nebyl problem při manipulaci s blatníkama. Motor se zdá OK, stačí po nastartování popojet 100 metrů a pro opětovné nastartování již není třeba žhavit. Nějaké úniky oleje sice má, ale který starý motor ne. Navíc proč opravovat funkční věc?